Zhodnocení přínosu implementace guerillového marketingu z hlediska návratnosti investic – Veronika Stávková
Veronika Stávková
Bakalářská práce
Zhodnocení přínosu implementace guerillového marketingu z hlediska návratnosti investic
Assessing the benefits of implementing Guerrilla marketing in terms of return on investment
Anotace:
Stávková, V., Nečas, I. Zhodnocení přínosu implementace guerillového marketingu z hlediska návratnosti investic. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá určením výhodnosti při využití guerillového marketingu konkrétními podniky z hlediska návratnosti investičních prostředků. Literární rešerše zahrnuje charakteristické znaky guerillového marketingu a metriky …víceAbstract:
Stávková, V., Nečas, I. Assessing the benefits of implementing Guerrilla marketing in terms of return on investment. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018. Bachelor thesis deals with the determination of the advantage of using the Guerrilla marketing by specific businesses in terms of return on investment. Literary recherche includes features of Guerrilla marketing and metric, that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Igor Nečas
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STÁVKOVÁ, Veronika. \textit{Zhodnocení přínosu implementace guerillového marketingu z~hlediska návratnosti investic}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/m0swa4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Return on Investment
Michael Rufer -
Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market
Iveta Štarková -
Return on investment aplikovaný na produkty a služby knihoven
Eliška Hrabalová -
Analysis of the Return on Investment in Photovoltaics in Selected EU Countries
Ondřej Průša -
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková