Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska. – Bc. Milan Vítek Kulikowski
Bc. Milan Vítek Kulikowski
Master's thesis
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Cultural and social marketing environment of Japan
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí Japonska pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního marketingového prostředí. Poté následuje představení Japonska z hlediska dalších složek vnějšího prostředí a obchodních aktivit. Jádrem praktické části je analýza kulturního prostředí dané země …moreAbstract:
This thesis aims to explain and evaluate cultural and social marketing environment of Japan in order to be potential guide for business trying to enter this foreign market. The theoretical part is focused on different part of international marketing environment. It follows the introduction of Japan as country from the marketing point of view. The main practical part focuses on main differences between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/qjr9x/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KULIKOWSKI, Milan Vítek. \textit{Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/m0tva1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Ekonomický provoz a sociální poměry herců a dramatiků shakespearovského a novodobého divadla The Globe s přihlédnutím k dobám moru a koronaviru
Tereza Šlesingerová -
Skauting jakožto vzdělávací hnutí, které napomáhá k vývoji jazyka, kulturních a sociálních dovedností u dětí a mládeže, jeho tradice v České republice a Velké Británii
Ivana KURILJAKOVÁ -
Kulturní a sociální rozdíly mezi Japonskem a Českou republikou a jejich vliv na mezinárodní obchod
Michal Podroužek -
Počátky motorismu a létání v Ústí nad Orlicí a jejich sociální a kulturní dopad očima Karla Bíny a pamětníků
Monika Brettlerová -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik