Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska. – Bc. Milan Vítek Kulikowski
Bc. Milan Vítek Kulikowski
Diplomová práce
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Cultural and social marketing environment of Japan
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí Japonska pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního marketingového prostředí. Poté následuje představení Japonska z hlediska dalších složek vnějšího prostředí a obchodních aktivit. Jádrem praktické části je analýza kulturního prostředí dané země …víceAbstract:
This thesis aims to explain and evaluate cultural and social marketing environment of Japan in order to be potential guide for business trying to enter this foreign market. The theoretical part is focused on different part of international marketing environment. It follows the introduction of Japan as country from the marketing point of view. The main practical part focuses on main differences between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/qjr9x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomický provoz a sociální poměry herců a dramatiků shakespearovského a novodobého divadla The Globe s přihlédnutím k dobám moru a koronaviru
Tereza Šlesingerová -
Skauting jakožto vzdělávací hnutí, které napomáhá k vývoji jazyka, kulturních a sociálních dovedností u dětí a mládeže, jeho tradice v České republice a Velké Británii
Ivana KURILJAKOVÁ -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Kulturní a sociální rozdíly mezi Japonskem a Českou republikou a jejich vliv na mezinárodní obchod
Michal Podroužek -
Počátky motorismu a létání v Ústí nad Orlicí a jejich sociální a kulturní dopad očima Karla Bíny a pamětníků
Monika Brettlerová -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik