Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a. s. – Bc. Václav FILIP
Bc. Václav FILIP
Diplomová práce
Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a. s.
Strategy of customer relationship management of Allianz insurance company
Anotace:
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie řízení vztahů se zákazníky společnosti Allianz pojišťovna, a.s. Shrnuje strategický přístup k tvorbě uceleného funkčního CRM modelu, přičemž zohledňuje oborová specifika pojišťovacího trhu. Výstupy této práce slouží jako podklad pro strategické rozhodnutí o implementaci zvolených nástrojů do činnosti pojišťovny Allianz. Výsledkem implementace je změna produktově …víceAbstract:
The disertation describes the development of strategy of customer relationship management of Allianz insurance company. It summarizes the strategic approach for setting-up a comprehensive CRM functional model, while respecting features specific of the insurance market. The output of this work serves as a basis for a strategic decision to implement selected tools into the Allianz company. The implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2012
Zveřejnit od: 14. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FILIP, Václav. Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a. s.. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková