Lukáš Marinč
Bachelor's thesis
Marketing v pojišťovnictví
Marketing in insurance
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je na základě analýzy prostředí podniku Halali - všeobecná pojišťovna, a.s. vytvořit komunikační mix pro podnik. K vytvoření analýzy jsou použita sekundární data dostupná z výročních zpráv, pro přizpůsobení mixu jsou použita primární data, která byla získána dotazníkovým šetřením. Odpovědi byly sbírány na internetu a celkem se ho zúčastnilo 100 respondentů. Po analýze …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to create a communication mix for Halali - všeobecná pojišťovna, a.s. based on analysis of the environment of bussiness. Secondary data available from annual reports is used to generate the analysis, primary data obtained from the questionnaire survey is used to adapt the mix. Responses were collected on the Internet and 100 respondents participated. After the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Skálová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights