Diagnostika, vzdělávání a profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení – Mgr. Petra Illková
Mgr. Petra Illková
Bakalářská práce
Diagnostika, vzdělávání a profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení
Diagnostics, education and professional orientation of pupils with specifics learning disorders
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku specifických poruch učení u žáků základní školy, pedagogickou diagnostikou a profesní orientaci těchto jedinců. V teoretické části jsou zmíněny projevy specifických poruch učení a možnosti práce s těmito žáky ve výchovně vzdělávacím procesu. Znalost diagnostických metod a jejich uplatňování v praxi pomáhá učiteli lépe žáka poznat a volit vhodné pracovní …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on specific learning disorders in elementary school pupils, pedagogical diagnostics and professional orientation of these individuals. In the theoretical part of the thesis, indications of specific learning disorders in learners and ways of coping with them in the learning process are mentioned. The knowledge of diagnostic methods and their application in school practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ygyo2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Zdeněk Friedmann, CSc.
- Oponent: RNDr. Eva Trnová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Teaching English to Students with Specific Learning Needs
Michaela Kubešová -
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Simona Jelínková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Proces čtení u žáků se specifckými poruchami učení na I. stupni základní školy
Martina Procházková -
Projevy a proces diagnostiky specifických poruch učení v prvním ročníku základní školy.
Petra KUKUCZKOVÁ