Vliv vzdělávání a rodiny na dítě s postižením více vadami – Bc. Markéta Kráčalíková
Bc. Markéta Kráčalíková
Master's thesis
Vliv vzdělávání a rodiny na dítě s postižením více vadami
Impact of education on family and child with hadicap
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem vzdělávání a rodiny na dítě s postižením více vadami. Teoretická část vymezuje pojem dítě – žák s více vadami, zaměřuje se na jejich vzdělávání a možné formy edukace. Charakterizuje rodinu s postiženým dítětem a možnosti sociální podpory. Ve výzkumné části jsou analyzovány anamnestické údaje vztahující se k rodinnému prostředí a k osobní historii žáků, úroveň jednotlivých …viacAbstract:
This thesis deals with the influence of education and family on a child with handicap. The theoretical part defines the concept of a child - a student with multiple disabilities, focusing on their education and possible forms of education. Characterized by a family with a handicapped child and the possibilities of social support. The research section is analyzed anamnestic data related to family environment …viacKľúčové slová
dítě s těžkým zdravotním postižením rodina s handicapovaným dítětem terapie Rámcový vzdělávací program alternativní a augmentativní komunikace sociální podpora Child with severe disabilities a family with handicapped child therapy general curriculum alternative and augmentative communication social support.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f182y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2011
- Vedúci: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Plšková -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná