Patricie Vindušková

Bakalářská práce

Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka

The influence of the marketing strategy on the success of the discount portal and the customer
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice slevovych portálů ve vztahu ke službám a k zákazníkům. V práci jsou zkoumány marketingové praktiky, které aplikuje nejúspěšnější slevovy portál Slevomat.cz, s.r.o. Cílem práce je zhodnotit vliv těchto praktik na zákazníka a na základě vlastního vyzkumu navrhnout případné změny v marketingové strategii. Práce je rozdělená na čtyři části. První část slouží …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with discount websites in relation to service sector and and customers. The thesis examines marketing practices which are being applyed by the most successful discount website Slevomat.cz, s.r.o. The aim of this thesis is to evaluate the impact of these practices on the customer and propose possible changes in the marketing strategy on the basis of my own research. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ing. Lenka Sojková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vindušková, Patricie. Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch