Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin – Bc. Daniela HAVLÍČKOVÁ
Bc. Daniela HAVLÍČKOVÁ
Diplomová práce
Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin
Consumer behaviour when choosing a store for food purchase
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin. Hlavním cílem je za pomoci dotazníkového šetření zhodnotit význam jednotlivých faktorů při výběru prodejny, dílčím cílem je potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy a charakterizovat, jak se v současnosti spotřebitelé při výběru prodejny pro nákup potravin chovají. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour when choosing a store for food purchase. The main aim is to evaluate the importance of individual factors that play role in the selection of grocery store using a questionnaire survey. Secondary goals are to characterize how consumers currently behave in the selection of the store and to confirm or disprove established hypotheses. The thesis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLÍČKOVÁ, Daniela. Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Marketingový výzkum sociální služby Vnučka do domu
Dalibor Jiříček -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Spotřební chování na trhu s kávou
Bára Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva