Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol – Bc. Monika HOFMANOVÁ
Bc. Monika HOFMANOVÁ
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Satisfaction measurement of the Czech Association of Ski Schools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou měření spokojenosti zákazníků Českého svazu lyžařských škol. Úvodní kapitoly práce se zaměřují na pojmy zákazník, spokojenost zákazníka a loajalita zákazníka. Dále pak vymezují a detailně popisují postup vypracovávání některých analýz měření spokojenosti zákazníků. Poznatky z úvodní literární rešerše jsou použity v následné praktické části. Praktická část práce …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of customer satisfaction measurement of the Czech Association of Ski Schools. The first chapters focus on the definition of terms as customer, customer satisfaction and customer loyalty. They also define and describe in detail the process of preparing chosen analyses of the customer satisfaction measurement. Theoretical knowledges are used in the practical part. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOFMANOVÁ, Monika. Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků se službami wellness centra
Adéla Drápalová -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová