Úloha ČEB při podpoře financování malých a středních firem – Bc. Zdeněk Sedláček
Bc. Zdeněk Sedláček
Diplomová práce
Úloha ČEB při podpoře financování malých a středních firem
The role of the Czech Export Bank to support the financing to small and medium enterprises
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá financováním malých a středních podniků, zejména pak úlohou České exportní banky při jejich finanční podpoře. Cílem diplomové práce je objasnit možnosti nabídky a procesy poskytování financování malých a středních podniků Českou exportní bankou a navrhnout možnosti optimalizace těchto procesů na základě potřeb klientů. Za tímto účelem si práce stanovila dvě hypotézy …víceAbstract:
This thesis deals with the financing of small and medium-sized enterprises, in particular the role of the Czech Export Bank for their financial support. The aim of this thesis is to explain the menu options and processes to provide financing for small and medium-sized enterprises Czech Export Bank and suggest ways to optimize these processes based on client needs. For this purpose, the work set two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vujsq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Iveta Horníčková, MBA
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík