Ing. Ivana Hujíčková

Bachelor's thesis

Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb

Trend in key customer care for providers of express services
Abstract:
V úvodní části této bakalářské práce je definována teoretická stránka zákaznického servisu, jeho složky, zavádění a kontrola. V druhé části je seznámení s největšími a nejznámějšími poskytovateli expresních služeb na českém trhu a charakteristika jejich zákaznického servisu se zaměřením na klíčové zákazníky. V poslední části jsou návrhy na zlepšení u vybraných společností na základě výsledků SWOT analýzy …more
Abstract:
In the first section of this bachelor thesis there is defined theoretical aspect of customer care like components, implementing and checking. In the second section there is an introduction of the biggest and the most known providers of express services on the Czech market and characteristics of their customer care with focus on key customers. In last section there are proposals for improvement for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Jaroslav Morkus

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hujíčková, Ivana. Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera