Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb – Ing. Ivana Hujíčková
Ing. Ivana Hujíčková
Bakalářská práce
Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb
Trend in key customer care for providers of express services
Anotace:
V úvodní části této bakalářské práce je definována teoretická stránka zákaznického servisu, jeho složky, zavádění a kontrola. V druhé části je seznámení s největšími a nejznámějšími poskytovateli expresních služeb na českém trhu a charakteristika jejich zákaznického servisu se zaměřením na klíčové zákazníky. V poslední části jsou návrhy na zlepšení u vybraných společností na základě výsledků SWOT analýzy …víceAbstract:
In the first section of this bachelor thesis there is defined theoretical aspect of customer care like components, implementing and checking. In the second section there is an introduction of the biggest and the most known providers of express services on the Czech market and characteristics of their customer care with focus on key customers. In last section there are proposals for improvement for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Morkus
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hujíčková, Ivana. Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková