Bc. Jan Syrinek, BSBA

Diplomová práce

Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication

Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication
Anotace:
Předmětem diplomové práce je teoretické představení konceptu dolování dat a přiblížit jeho možnosti využití v marketingové komunikaci. Následuje bližší specifikace nově implementované legislativy týkající se ochrany osobních údajů (GDPR). Analytická část obsahuje rozbor dopadů nové legislativy na obchodní model společnosti, která využívá dolování dat pro lepší cílení obsahu a která je přímo závislá …více
Abstract:
The objective of the diploma thesis is to theoretically introduce the concepts of data mining and its potential use in marketing communication. The thesis subsequently specifies the newly implemented data privacy legislation (GDPR). The analysis piece of the thesis breaks down the new policies and attempts to demonstrate the impact of the new policies on data-driven business models. The thesis concludes …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: prof. Ing. Petr Berka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní