Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication – Bc. Jan Syrinek, BSBA
Bc. Jan Syrinek, BSBA
Diplomová práce
Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication
Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication
Anotace:
Předmětem diplomové práce je teoretické představení konceptu dolování dat a přiblížit jeho možnosti využití v marketingové komunikaci. Následuje bližší specifikace nově implementované legislativy týkající se ochrany osobních údajů (GDPR). Analytická část obsahuje rozbor dopadů nové legislativy na obchodní model společnosti, která využívá dolování dat pro lepší cílení obsahu a která je přímo závislá …víceAbstract:
The objective of the diploma thesis is to theoretically introduce the concepts of data mining and its potential use in marketing communication. The thesis subsequently specifies the newly implemented data privacy legislation (GDPR). The analysis piece of the thesis breaks down the new policies and attempts to demonstrate the impact of the new policies on data-driven business models. The thesis concludes …víceKeywords
Big data business intelligence data mining data economy database marketing data-driven business model data privacy General Data Protection Regulation GDPR machine learning personal data dolování dat datová ekonomika databázový marketing obchodní model na bázi dat ochrana osobních údajů strojové učení osobní údaje
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m3vko/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: prof. Ing. Petr Berka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vnitropodnikových procesů při zavádění legislativy GDPR (General Data Protection Regulation)
Jan Bufka -
Problematika General Data Protection Regulation ve vybraném ekonomickém subjektu
Zuzana STARÁ -
Information Duties under the General Data Protection Regulation
Jens Uwe Nebel -
Dopady zavedení General Data Protection Regulation na vybraný ekonomický subjekt
Lenka HARMÁČKOVÁ -
General Data Protection Regulation
Tadeáš JANDA -
General Data Protection Regulation
Barbora Pavlíková -
The impact of General Data Protection Regulaton on the Management, Human resource and marketing philosophy of an organization
ZHENGYANG JIANG -
General Data Protection Regulation in the European Union and its application and impact on business
Oleh Popov