Využití sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace a jeho dopady na obchodní výsledky a zákaznickou loajalitu ve vybraném podniku – Bc. Tereza Unčovská
Bc. Tereza Unčovská
Diplomová práce
Využití sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace a jeho dopady na obchodní výsledky a zákaznickou loajalitu ve vybraném podniku
The utilization of social media as a marketing communication tool and its impact on business performance and customer loyalty in a chosen company
Anotace:
Práce zkoumá vliv sociálních médií na marketingovou komunikaci, obchodní výsledky a zákaznickou loajalitu v reprodukční medicíně. Cílem je analyzovat dopad sociálních médií na kliniku Repromeda a navrhnout marketingovou strategii pro jejich efektivní využívání. Teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci, sociální média a jejich vliv na zákaznickou loajalitu. Praktická část využívá kvantitativní …víceAbstract:
The thesis examines the impact of social media on marketing communication, business performance, and customer loyalty in reproductive medicine. The aim is to analyze the influence of social networks on the Repromeda clinic and propose a marketing strategy for their effective use. The theoretical part focuses on marketing communication, social media, and their impact on customer loyalty. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xhtat/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Patrik Amelian
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UNČOVSKÁ, Tereza. \textit{Využití sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace a jeho dopady na obchodní výsledky a zákaznickou loajalitu ve vybraném podniku}. Online. Diplomová práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/m4xi44/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu
Anna RAKOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Zhodnocení marketingové komunikace společnosti IKEA Česká republika s.r.o.
Kamila Nápravníková -
Online marketingová komunikace firmy 2B PERFECT
Magdaléna Smetana