Příprava žáků základních škol s ADHD na výuku pohledem rodičů – Bc. Adéla Šuláková
Bc. Adéla Šuláková
Bachelor's thesis
Příprava žáků základních škol s ADHD na výuku pohledem rodičů
Preparation of children with ADHD in elementary schools for learning from a parent's perspective
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá rodiči žáků s ADHD. Cílem práce bylo zjistit, jak vnímají rodiče žáků základních škol s ADHD přípravu na výuku. Pomocí kvalitativního výzkumu bylo uskutečněno šest polostrukturovaných rozhovorů s matkami dětí s ADHD, které navštěvují první stupeň základní školy. Empirická část práce se věnuje interpretaci výsledků výzkumného šetření, výzkumnému účelu a popisuje, co a jakým …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with parents of pupils with ADHD. The aim of the thesis was to find out how parents of primary school pupils with ADHD perceive their preparation for learning. Six semi structured interviews were conducted with mothers of children with ADHD attending primary school in the first grade. The empirical part of the thesis is devoted to the interpretation of the results of the research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b9hh0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Bc. Nicol Dostálová
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Parents’ Home Involvement for Children’s School Achievement: Case of Shan Parents, Socialization and Cultural Capital influence Children’s education in Chiang mai, Thailand
Amphika Ananta -
Subjektivní zkušenost rodičů s výchovou dětí s ADHD
Johana Pěchová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Postoje rodičů a sociálních pracovníků k práci s dětmi s ADHD
Pavla Pajerová -
Muzikoterapeutická práce s dítětem s ADHD
Simona Švástová -
Činnosti vychovatele ve školní družině s dětmi s ADHD
Pavlína Zvoníková -
Implementace pomocných prvků pro děti s ADHD do dětské prózy
Monika Kavčiaková -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová