Bariéry podnikání začínajících podnikatelů na venkově ve vybraném mikroregionu – Žofia Nagyová
Žofia Nagyová
Bachelor's thesis
Bariéry podnikání začínajících podnikatelů na venkově ve vybraném mikroregionu
Entrepreneurial Barriers of Starting Entrepreneurs in Rural Areas in a selected Micro-region
Abstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to analyse barriers of start-up entrepreneurs in the microregion Inovec by using theoretical starting points of business and its barriers in rural areas. Based on the summary of findings, the proposal of actions for more effective funcionality is made. This work is a part of a TAČR Éta č. TL1000110 project. The future of the countryside in the Czech Republic: challenges …viacAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je na základe spracovania teoretických východísk problematiky podnikania na vidieku a jeho bariér, urobiť analýzu bariér začínajúcich podnikateľov na vidieku v mikroregióne Inovec, a na základe sumarizácie zistení navrhnúť opatrenia pre ich efektívnejšie fungovanie do budúcna. Bakalárska práca je súčasťou projektu TAČR Éta č.TL01000110 Budoucnost venkova v České republice: …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/s5tbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2021
- Vedúci: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Janka Patková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / odbor:
Economics and management / Management SME
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík