Marketingový mix produktu Oltar – Ing. Klára Burdová
Ing. Klára Burdová
Diplomová práce
Marketingový mix produktu Oltar
Marketing mix of product Oltar
Anotace:
Téma „Marketingový mix produktu Oltar“ jsem si vybrala proto, že sestavení a správné „namixování“ marketingových nástrojů je klíčové pro úspěch produktu. Ráda bych svou diplomovou prací popsala specifické marketingové nástroje léčivého přípravku Oltar, analyzovala jeho působení na českém trhu a současně upozornila na možné rezervy použitých nástrojů. Hlavním cílem mé diplomové práce je navrhnout změny …víceAnotace:
í srovnatelné ceny s konkurencí a nulový doplatek pro pacienta Jednou z hrozeb pro Oltar v budoucnu se může stát snížení úhrad zdravotních pojišťoven. Nyní je Oltar, stejně jako ostatní glimepiridy s nulovým doplatkem. Pro udržení nulového doplatku by musela Berlin Chemie Menarini snížit cenu. Place • Sjednání nových, výhodnějších podmínek s distributory • Stanovení sankcí subdodavatelům za nedodržení …víceAbstract:
I decided for the topic „ Marketing mix of product Oltar“ because the right figuration of marketing tools is key for success of any product on the market. I would like to describe specific marketing tools of drug Oltar, analyse its activity on the Czech market and at the same time point out possible reserves of used tools. The main goal of my thesis is to suggest changes in marketing mix, which would …víceAbstract:
In this high competitive enviroment it belongs to key point. Promotion • Establishing of special DIA team of pharmaceutical representatives • Innovation of remuneration system of pharmaceutical representatives • Increase of visits and so called double visits • Increase of knowledge of web side www.ediabetes.cz • Regular publishing of DIA magazine • Cooperation with professional study and essay Favourable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u9v2q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková