Marketing strategy of VER ARI s.r.o. for the construction market – Veronika Chapaeva
Veronika Chapaeva
Bachelor's thesis
Marketing strategy of VER ARI s.r.o. for the construction market
Marketingová strategie společnosti VER ARI s.r.o. pro stavební trh
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj a zdůvodnění marketingových strategií pro společnost VER ARI s.r.o. na českém trhu rezidenční výstavby. Poskytuje úvod do pozadí a činnosti společnosti, s důrazem na význam segmentace trhu a cílení pro obchodní růst. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: první část se zaměřuje na teoretické koncepty týkající se segmentace trhu a cílových strategií, druhá …moreAbstract:
The thesis focuses on developing and justifying marketing strategies for VER ARI s.r.o. in the Czech residential construction market. It provides an introduction to the company's background and operations, emphasizing the importance of market segmentation and targeting for business growth. The thesis is divided into three main sections: the first section outlines theoretical concepts related to market …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94503
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2024
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Viktorie valdová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94503
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Martin Lenfeld -
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
Verena Breitbach -
Návrh strategie zakázkového marketingu na B2B trhu
Michal Šuňavec -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov