Veronika Chapaeva

Bachelor's thesis

Marketing strategy of VER ARI s.r.o. for the construction market

Marketingová strategie společnosti VER ARI s.r.o. pro stavební trh
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj a zdůvodnění marketingových strategií pro společnost VER ARI s.r.o. na českém trhu rezidenční výstavby. Poskytuje úvod do pozadí a činnosti společnosti, s důrazem na význam segmentace trhu a cílení pro obchodní růst. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: první část se zaměřuje na teoretické koncepty týkající se segmentace trhu a cílových strategií, druhá …more
Abstract:
The thesis focuses on developing and justifying marketing strategies for VER ARI s.r.o. in the Czech residential construction market. It provides an introduction to the company's background and operations, emphasizing the importance of market segmentation and targeting for business growth. The thesis is divided into three main sections: the first section outlines theoretical concepts related to market …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2024
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Viktorie valdová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94503