Analýza marketingových komunikačních aktivit vybrané kulturní organizace – Mgr. Kateřina Kouřilová
Mgr. Kateřina Kouřilová
Bachelor's thesis
Analýza marketingových komunikačních aktivit vybrané kulturní organizace
The Analysis of Marketing Communications Activities in a Cultural Organisation
Abstract:
Stále se zesilující konkurenční prostředí v oblasti zábavy přimělo kulturní instituce k výraznějšímu využívání různých forem marketingových komunikací pro propagaci své umělecké činnosti. Cílem této práce bylo zmapovat situaci v Městském divadle Kladno, shrnout metody marketingových komunikací, analyzovat je a navrhnout efektivní zlepšení, která povedou ke zvýšení návštěvnosti divadla. Primární informace …moreAbstract:
The continuously strengthening competition on the entertainment market forced cultural institutions to intensify the use of various forms of marketing communications to promote their artistic activities. The goal of this paper was to map the situation in the Municipal Theatre in Kladno, summarize marketing communications methods, analyze them and propose efficient attendance enhancements. The primary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ywm5z/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Marketingová komunikace základní umělecké školy
Alžběta PUPÍKOVÁ -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Aplikace marketingové komunikace v základním uměleckém školství
Michal Šeba -
Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy
Rudolf Baron -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar