Simona Kalfařová

Diplomová práce

Marketingový plán pro zavedení nového produktu na trh

Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením nového produktu „Moje první SIM karta“. Dále konkrétně vypracovává marketingový plán pro zavedení produktu na trh. Produkt je vytvářen ve spolupráci se společností Vodafone Czech Republic, a.s. Společnost působí na trhu již několik let a novým produktem chce oslovit jak stávající zákazníky, tak nový segment zákazníků – děti. Tento marketingový plán vychází z výsledků …více
Abstract:
The thesis concerns a creation of a new product “My first SIM card” and further develops a marketing plan for its launch. The product is created in cooperation with the company Vodafone Czech Republic, a.s., which has been active on the market for many years. Its goal is to use the new product to target the current customers as well as a new segment –children. This marketing plan is based on the results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor: http://theses.cz/id/m7019f/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů