Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ – Martina RICHTAROVÁ
Martina RICHTAROVÁ
Master's thesis
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ
.Developing reading literacy of primary school pupils
Abstract:
V současné době se stává jedním ze stěžejních cílů vzdělávání rozvíjení tzv. funkční gramotnosti, která je podmínkou fungování jedince ve všech aspektech jeho života. V rámci funkční gramotnosti hraje prim čtenářská gramotnost. Cílem diplomové práce je zdokumentování stávajícího stavu čtenářské gramotnosti u vybrané skupiny žáků 3. ročníku základní školy a zjištění, zda na čtenářskou gramotnost má …moreAbstract:
Currently, one of the critical goals of education is the development of so-called functional literacy, which is a condition for the functioning of an individual in all aspects of their life. As a part of functional literacy, reading literacy plays a primary role. The diploma thesis aims to document the current state of reading literacy among a selected group of 3rd-year primary school pupils and to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RICHTAROVÁ, Martina. Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary Schools / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší