Bc. Renáta Petrovková

Bachelor's thesis

Propagace jako nástroj zvýšení prodeje firmy FERERO

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem „Propagace jako nástroj zvýšení prodeje firmy Ferrero“. Největší důraz je kladen na komunikační mix, kde jsou popsány jeho složky a následně je rozebrána podpora prodeje. Práce je zaměřena na čokoládové pralinky a řeší návrhy propagace, která bude působit na zákazníky. Pomocí dotazníkového šetření jsou v aplikační části zpracované údaje současného vnímání značky Ferrero …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with “Promotion as an instrument of sales promotion company Ferrero”. The greatest emphasis is placed on the communication mix, which describes its components and then analyzes the sale support. The work is focused on chocolate truffles and promotion work on proposals that will affect customers. Using the questionnaire in the application of the processed data of the current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 1. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 2. 2011
  • Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Aleš Peterka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích