Propagace jako nástroj zvýšení prodeje firmy FERERO – Bc. Renáta Petrovková
Bc. Renáta Petrovková
Bachelor's thesis
Propagace jako nástroj zvýšení prodeje firmy FERERO
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem „Propagace jako nástroj zvýšení prodeje firmy Ferrero“. Největší důraz je kladen na komunikační mix, kde jsou popsány jeho složky a následně je rozebrána podpora prodeje. Práce je zaměřena na čokoládové pralinky a řeší návrhy propagace, která bude působit na zákazníky. Pomocí dotazníkového šetření jsou v aplikační části zpracované údaje současného vnímání značky Ferrero …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with “Promotion as an instrument of sales promotion company Ferrero”. The greatest emphasis is placed on the communication mix, which describes its components and then analyzes the sale support. The work is focused on chocolate truffles and promotion work on proposals that will affect customers. Using the questionnaire in the application of the processed data of the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 1. 2011
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/qlb24/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 2. 2011
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Aleš Peterka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETROVKOVÁ, Renáta. \textit{Propagace jako nástroj zvýšení prodeje firmy FERERO}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2011. Available from: https://theses.cz/id/m7t6se/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková