Význam marketingu pro úspěch mikropodniku – Bc. Martin Řípa
Bc. Martin Řípa
Bakalářská práce
Význam marketingu pro úspěch mikropodniku
The Importance of Marketing to the Success of Microenterprise
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je srovnání marketingových situací tří mikropodniků a vliv marketingu na jejich úspěch. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu marketing, metody marketingové analýzy a nové trendy marketingu. Analytická část se zabývá charakteristikou vybraných mikropodniků, analýzou marketingový strategií a popis mystery shoppingu u všech tří podniků. Na základě takto zjištěných …víceAbstract:
The main purpose of this bachelor thesis is the comparison of the marketing situations of three small businesses and the influence of marketing on their success. Theoretical part focuses on marketing, methods of marketing analysis and new trends in marketing. Analytical part contains characteristics of chosen micro-enterprises, analysis of their marketing strategies and description of mystery shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f9d3o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Lenka Říhová
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie střední školy
Jana Vacková -
Marketingová strategie podniku
Mariya Obraztsova -
Marketingová strategie KS Omega - Musilka
Andrea Chromečková -
Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik
Pavel Pokorný -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc