Bc. Anfisa Klokava

Diplomová práce

Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK

Sales Promotion in the 21th century as a part of IMC
Anotace:
Práce je zaměřena na výzkum podpory prodeje ve vybrané společnosti. Hlavním cílem práce je v kontextu výzvy 21. století analyzovat kampaň podpory prodeje ve zvoleném podniku a na základě této kampaně pak vyvodit doporučení pro budoucí kampaně tohoto typu. První hypotézou je následující tvrzení: podpora prodeje ve společnosti Nestlé hraje zcela klíčovou roli. Druhá hypotéza zní následovně: podpora prodeje …více
Abstract:
The work is focused on research based on sales support in selected company. The main objective of this work is in the context of the challenges of the 21st century analyze sales promotion campaign in selected company and based on this campaign to draw recommendations for future campaigns of this type. The first hypothesis is the following statement: sales promotion for Nestlé plays a key role. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní