Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK – Bc. Anfisa Klokava
Bc. Anfisa Klokava
Diplomová práce
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Sales Promotion in the 21th century as a part of IMC
Anotace:
Práce je zaměřena na výzkum podpory prodeje ve vybrané společnosti. Hlavním cílem práce je v kontextu výzvy 21. století analyzovat kampaň podpory prodeje ve zvoleném podniku a na základě této kampaně pak vyvodit doporučení pro budoucí kampaně tohoto typu. První hypotézou je následující tvrzení: podpora prodeje ve společnosti Nestlé hraje zcela klíčovou roli. Druhá hypotéza zní následovně: podpora prodeje …víceAbstract:
The work is focused on research based on sales support in selected company. The main objective of this work is in the context of the challenges of the 21st century analyze sales promotion campaign in selected company and based on this campaign to draw recommendations for future campaigns of this type. The first hypothesis is the following statement: sales promotion for Nestlé plays a key role. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kq5ph/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček