Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace – Bc. Jakub Janoušek, MBA
Bc. Jakub Janoušek, MBA
Diplomová práce
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
The Effectivity of Specific Communication Tools Applied in Non-profit Sector and Monitored on the Realization of Communication Strategy of a Selected Foundation
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskových organizací, na její nástroje a jejich efektivitu při komunikaci těchto organizací s veřejností při utváření mediálních a zážitkových kampaní.Abstract:
The diploma thesis focuses on marketing communications of non-profit organizations, its tools and effectivity of communication of such organizations with the public while delivering media and experience campaigns.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fny23/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOUŠEK, Jakub. \textit{Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/m89qjc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Marketingová komunikace Armády České republiky ve vztahu k veřejnosti
Radek Luksch -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann