Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace – Bc. Jakub Janoušek, MBA
Bc. Jakub Janoušek, MBA
Master's thesis
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
The Effectivity of Specific Communication Tools Applied in Non-profit Sector and Monitored on the Realization of Communication Strategy of a Selected Foundation
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskových organizací, na její nástroje a jejich efektivitu při komunikaci těchto organizací s veřejností při utváření mediálních a zážitkových kampaní.Abstract:
The diploma thesis focuses on marketing communications of non-profit organizations, its tools and effectivity of communication of such organizations with the public while delivering media and experience campaigns.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fny23/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOUŠEK, Jakub. \textit{Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/m89qjc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Marketingová komunikace Armády České republiky ve vztahu k veřejnosti
Radek Luksch -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann