Gabriela JOKLOVÁ

Bachelor's thesis

Problematika sociálně patologických jevů u mládeže

The issue of socio-pathological phenomena in youth
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je snaha poukázat na druhy závislosti a vybraných patologických jevů u dětí a mladistvých, zaměřit se ns příčiny a formy návykového jednání a možnosti léčby.
Abstract:
The aim of this thesis is to highlight the types of addictions and selected pathological phenomena in children and adolescents, focusing ns causes and forms of addictive behavior and treatment options.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2012
Accessible from:: 22. 6. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PhDr. Josef Konečný, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JOKLOVÁ, Gabriela. Problematika sociálně patologických jevů u mládeže. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses m8lpim m8lpim/2
11/7/2012
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
12/7/2012
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.