Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Valeriya Khvedynich
Bc. Valeriya Khvedynich
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing communication as a factor of life style forming
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci jako faktoru formování životního stylu. Práce je zaměřena na to, jak marketingová komunikace může ovlivnit životní styl člověka. Nejvíce pozornosti věnuji reklamě a životnímu stylu. Hlavním cílem mé prace je zjistit, zda lidé důvěřují reklamě a zda se domnívají,že marketingová komunikace má vliv na formování životního stylu. Teoretická část obsahuje …víceAbstract:
This Bachelor thesis pursues marketing communication as a life-style forming factor. The paper is focused on how marketing communications influence one’s life-style. The main focus is on the advertising and the life-style. The main aim of my paper is to find out, whether people trust the advertising and whether they reckon that marketing communication has an influence on the forming of the life-style …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y516k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká