Bc. Valeriya Khvedynich

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Marketing communication as a factor of life style forming
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci jako faktoru formování životního stylu. Práce je zaměřena na to, jak marketingová komunikace může ovlivnit životní styl člověka. Nejvíce pozornosti věnuji reklamě a životnímu stylu. Hlavním cílem mé prace je zjistit, zda lidé důvěřují reklamě a zda se domnívají,že marketingová komunikace má vliv na formování životního stylu. Teoretická část obsahuje …more
Abstract:
This Bachelor thesis pursues marketing communication as a life-style forming factor. The paper is focused on how marketing communications influence one’s life-style. The main focus is on the advertising and the life-style. The main aim of my paper is to find out, whether people trust the advertising and whether they reckon that marketing communication has an influence on the forming of the life-style …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2013
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní