Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Valeriya Khvedynich
Bc. Valeriya Khvedynich
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing communication as a factor of life style forming
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci jako faktoru formování životního stylu. Práce je zaměřena na to, jak marketingová komunikace může ovlivnit životní styl člověka. Nejvíce pozornosti věnuji reklamě a životnímu stylu. Hlavním cílem mé prace je zjistit, zda lidé důvěřují reklamě a zda se domnívají,že marketingová komunikace má vliv na formování životního stylu. Teoretická část obsahuje …moreAbstract:
This Bachelor thesis pursues marketing communication as a life-style forming factor. The paper is focused on how marketing communications influence one’s life-style. The main focus is on the advertising and the life-style. The main aim of my paper is to find out, whether people trust the advertising and whether they reckon that marketing communication has an influence on the forming of the life-style …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y516k/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2013
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká