Sebeúčinnost a motivace ke čtení u žáků s dyslexií – Bc. Denisa ČÍŽKOVÁ
Bc. Denisa ČÍŽKOVÁ
Diplomová práce
Sebeúčinnost a motivace ke čtení u žáků s dyslexií
Self-efficacy and motivation of pupils with dyslexia to read
Anotace:
Předložená diplomová práce se věnuje problematice motivace a sebeúčinnosti v oblasti čtení u žáků 2. stupně s dyslexií, kteří navštěvují běžnou základní školu. Hlavním cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak se dyslexie promítá do vnitřní motivace číst a sebeúčinnosti u žáků s dyslexií, a to v komparaci s vnitřní motivací a sebeúčinností u žáků bez dyslexie. Následně bylo zkoumáno, jaký mají mezi …víceAbstract:
The presented thesis focuses on the issue of motivation and self-efficacy in the area of reading among pupils with dyslexia in the 2nd stage of primary education, attending regular primary schools. The main aim of the research was to determine how dyslexia affects the motivation to read and self-efficacy in pupils with dyslexia compared to pupils without dyslexia, by comparing the levels of intrinsic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Karel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČÍŽKOVÁ, Denisa. Sebeúčinnost a motivace ke čtení u žáků s dyslexií. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Stravovací zvyklosti dětí se zaměřením na starší školní věk
Jana KOUDELKOVÁ -
Rentzovo muzeum barokního knihtisku Kuks: pracovní listy pro střední a starší školní věk. (prakticko - teoretická práce)
Květa ČEČKOVÁ -
Využití taneční průpravy a tanečně pohybových prvků ve školní tělesné výchově pro starší školní věk
Simona POTUŽNÍKOVÁ -
Kouření - starší školní věk
Petra Klimešová -
Etická výchova pro starší školní věk a výzkum v okrese Tábor
Věra SAMCOVÁ