Bc. Michal Musil

Bachelor's thesis

Zvýšení tržního podílu podniku zavedením nové pobočky

Increasing a market share of the company by introducing a new branch
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky tržního podílu provést analýzu současného postavení podniku na trhu z hlediska jeho existujícího tržního podílu a ekonomicky zhodnotit založení nově otevřené pobočky z hlediska zvýšení současného tržního podílu podniku, jako i jeho konkurenceschopnosti.
Abstract:
The aim of the thesis is based on the theoretical background issues of market share to analyze the current status of the company in the market in terms of its existing market share and economically evaluate the establishment of new branch in order to increase the current market share of the company, as well as its competitiveness.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2017
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martin Duspiva

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms