Bc. Michal Musil

Bachelor's thesis

Zvýšení tržního podílu podniku zavedením nové pobočky

Increasing a market share of the company by introducing a new branch
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky tržního podílu provést analýzu současného postavení podniku na trhu z hlediska jeho existujícího tržního podílu a ekonomicky zhodnotit založení nově otevřené pobočky z hlediska zvýšení současného tržního podílu podniku, jako i jeho konkurenceschopnosti.
Abstract:
The aim of the thesis is based on the theoretical background issues of market share to analyze the current status of the company in the market in terms of its existing market share and economically evaluate the establishment of new branch in order to increase the current market share of the company, as well as its competitiveness.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedúci: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Duspiva

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms