Problematika profesní orientace ve vzdělávání sluchově postižených – Bc. Libor STAVINOHA
Bc. Libor STAVINOHA
Diplomová práce
Problematika profesní orientace ve vzdělávání sluchově postižených
The issue of professional orientation in the education of hearing impaired
Anotace:
V teoretické části předložená diplomová práce vymezuje podstatné pojmy vážící se k problematice sluchově postiženého žáka a zaměřuje se na problematiku profesní orientace sluchově postiženého jedince. Aplikační část diplomové práce prezentuje výzkum zaměřený na zjištění postojů sluchově postižených žáků k problematice profesní orientace. Tento výzkum byl proveden na ZŠ a SŠ pro sluchově postižené žáky …víceAbstract:
The theoretical part of my thesis defines the essential concepts pertaining to the issue of hearing impaired pupil and focuses on issues of professional orientation of hearing-impaired individuals. The practical part of the thesis presents research on the attitudes of hearing impaired pupils to the issue of professional orientation. This research was conducted at elementary and secondary schools for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2016
Zveřejnit od: 16. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Havelka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAVINOHA, Libor. Problematika profesní orientace ve vzdělávání sluchově postižených . Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 6. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová -
Tvorba didaktického materiálu k předmětu tělesná výchova pro žáky 1. stupně základní školy pro sluchově postižené
Monika TEPLÁ -
Tvorba didaktického materiálu na vybraná témata v českém jazyce pro žáky pátého ročníku základní školy pro sluchově postižené
Hana KUBOŠOVÁ -
Tvorba materiálů pro děti na 1. stupni základní školy pro sluchově postižené v Olomouci
Kateřina GAJDŮŠKOVÁ -
Socializace a srovnání profesního zařazení sluchově postižených dětí ze Základní školy pro sluchově postižené v Ostravě - Porubě a Základní školy pro sluchově postižené v Brně
Radmila Staňková -
Vytváření materiálů pro podporu rozvoje čtení na 1. stupni základní školy pro sluchově postižené
Tereza JIŘÍČKOVÁ -
Tvorba pracovních listů do anglického jazyka pro žáky druhého stupně na Střední škole, základní škole a mateřské škole pro sluchově postižené v Olomouci
Michaela VOSKÁROVÁ -
Specifika výuky prvouky u žáků se sluchovým postižením na základní škole pro sluchově postižené
Barbora Slunečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva