Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 8. ročníku ZŠ – Mgr. Eva Heczková
Mgr. Eva Heczková
Bachelor's thesis
Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 8. ročníku ZŠ
Reading Comprehension Skills on the Example of the 8th Grade of Primary School
Abstract:
Bakalářská práce „Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 8. ročníku ZŠ“ pojednává o problematice čtení s porozuměním a úrovni čtenářské gramotnosti na druhém stupni základní školy. Cílem bakalářské práce je objasnit problematiku čtenářské gramotnosti a dokázat na základě speciálně vytvořených úloh, jak dnešní děti, navštěvující základní školu s českým a polským jazykem vyučovacím ve Slezsku, dovedou …moreAbstract:
The bachelor thesis Reading Comprehension Skills on the Example of the 8th Grade of Primary School deals with the issue of reading comprehension and literacy level at the second stage of primary school. The aim of my bachelor thesis is to clarify literacy issue and to prove on the basis of prepared tasks how children attending Polish and Czech primary schools in Silesia are able to understand content …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lbeu0/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Theses on a related topic
-
Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.
Dita PAŤHOVÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ