Mária Kováčiková

Bakalářská práce

Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií

The Influence of Online Marketing to People of Different Ages
Anotace:
Témou bakalárskej práce je vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na definovanie pojmov marketing a online marketing. V tejto časti sú popísané zmeny v súčasnom marketingu, online marketingové nástroje, definovanie 5 okruhov online marketingových nástrojov a užívateľ internetu. Ku koncu tejto časti …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the influence of online marketing to people of different ages. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining the terms marketing and online marketing. This section describes the changes in current marketing, online marketing tools, defining 5 areas of online marketing tools and the Internet user. In the end of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Bronislav Chramcov, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kováčiková, Mária. Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě