Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole – Bc. Petra FOUSOVÁ
Bc. Petra FOUSOVÁ
Diplomová práce
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Teacher´s Competences for Education Pupils with special educational needs
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá kompetencemi pedagogů primárních škol při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (dále jen SVP). Teoretická část obsahuje historické pojetí edukace a přístup k jedincům se SVP, vývoj speciální pedagogiky a dílčích věd, o které se proces edukace jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami opírá. Dále popisuje žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, podporu …víceAbstract:
This thesis deals with the competencies of primary school educators in educating pupils with special educational needs (SVP). The theoretical part describes the historical concept of education and access to individuals with SVP, the development of special pedagogy and sub-sciences on which the process of educating individuals with special educational needs relies. It also describes pupils with special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOUSOVÁ, Petra. \textit{Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ma8ene/.
Jak správně citovat práci
FOUSOVÁ, Petra. Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská