BAREŠOVÁ, Barbora. \textit{Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/maarks/.
BAREŠOVÁ, Barbora. <i>Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/maarks/.
BAREŠOVÁ, Barbora. Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/maarks/.
@misc{Baresova2022thesis,
AUTHOR = "Barešová, Barbora",
TITLE = "Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování [online]",
YEAR = "2022 [cit. 2024-10-19]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/maarks/",
}
@misc{Baresova2022thesis,
AUTHOR = {Barešová, Barbora},
TITLE = {Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování},
YEAR = {2022},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/maarks/},
URL_DATE = {2024-10-19},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Barešová
| jméno = Barbora
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování
| url = https://theses.cz/id/maarks/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí =
| rok = 2022
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-19
| poznámka =
| jazyk =
}}