Bc. Klára Strašáková
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně
Communication campaign proposal
Anotácia:
Účelem této diplomové práce je navržení komunikační kampaně reálnému konkrétnímu podniku. První část textu se bude věnovat důležitým teoretickým pojmům, pomocí kterých pochopíme základní principy tvorby komunikačních kampaní. Následně využijeme získané informace k praktickému sestavení komunikačního plánu projektu Ignis Brunensis, tedy mezinárodnímu festivalu ohňostrojů v Brně.Abstract:
The goal of this Diploma thesis is to propose the communication campaign for the actual particular company. First section of the text describes theoretical background, which helps us to understand principles of communication campaign. Afterwards we transfer the theoretical knowledge into communication plan of project Ignis Brunensis, the international festival of fireworks in Brno.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wj12v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Švecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller