Efektivní uplatňování IMK pro vybranou značku Škoda Mladá Boleslav – Bc. Sára Kolmanová
Bc. Sára Kolmanová
Bachelor's thesis
Efektivní uplatňování IMK pro vybranou značku Škoda Mladá Boleslav
Effective application of IMC for a selected brand Škoda Mladá Boleslav
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem integrované marketingové komunikace a zaměřuje se na společensky odpovědné aktivity (CSR) ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Cílem této práce je teoretické vymezení pojmosloví a představení návrhu nové CSR aktivity pro ŠKODA AUTO a.s. Součástí práce jsou výstupy ze šetření prostřednictvím kvantitativního dotazníku zaměřeného na zákazníky společnosti, a také rozhovory …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of integrated marketing communication and focuses on corporate social responsibility (CSR) at ŠKODA AUTO a.s. The aim of this thesis is to provide theoretical framework and terminology as well as present a suggestion of a new CSR activity for ŠKODA AUTO a.s. The thesis includes a quantitative questionnaire aimed at the company's customers, as well as interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e35gw/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček