Bc. Sára Kolmanová

Bachelor's thesis

Efektivní uplatňování IMK pro vybranou značku Škoda Mladá Boleslav

Effective application of IMC for a selected brand Škoda Mladá Boleslav
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem integrované marketingové komunikace a zaměřuje se na společensky odpovědné aktivity (CSR) ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Cílem této práce je teoretické vymezení pojmosloví a představení návrhu nové CSR aktivity pro ŠKODA AUTO a.s. Součástí práce jsou výstupy ze šetření prostřednictvím kvantitativního dotazníku zaměřeného na zákazníky společnosti, a také rozhovory …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of integrated marketing communication and focuses on corporate social responsibility (CSR) at ŠKODA AUTO a.s. The aim of this thesis is to provide theoretical framework and terminology as well as present a suggestion of a new CSR activity for ŠKODA AUTO a.s. The thesis includes a quantitative questionnaire aimed at the company's customers, as well as interviews …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní