Efektivní uplatňování IMK pro vybranou značku Škoda Mladá Boleslav – Bc. Sára Kolmanová
Bc. Sára Kolmanová
Bakalářská práce
Efektivní uplatňování IMK pro vybranou značku Škoda Mladá Boleslav
Effective application of IMC for a selected brand Škoda Mladá Boleslav
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem integrované marketingové komunikace a zaměřuje se na společensky odpovědné aktivity (CSR) ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Cílem této práce je teoretické vymezení pojmosloví a představení návrhu nové CSR aktivity pro ŠKODA AUTO a.s. Součástí práce jsou výstupy ze šetření prostřednictvím kvantitativního dotazníku zaměřeného na zákazníky společnosti, a také rozhovory …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of integrated marketing communication and focuses on corporate social responsibility (CSR) at ŠKODA AUTO a.s. The aim of this thesis is to provide theoretical framework and terminology as well as present a suggestion of a new CSR activity for ŠKODA AUTO a.s. The thesis includes a quantitative questionnaire aimed at the company's customers, as well as interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e35gw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček