Bc. Sára Kolmanová

Bakalářská práce

Efektivní uplatňování IMK pro vybranou značku Škoda Mladá Boleslav

Effective application of IMC for a selected brand Škoda Mladá Boleslav
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem integrované marketingové komunikace a zaměřuje se na společensky odpovědné aktivity (CSR) ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Cílem této práce je teoretické vymezení pojmosloví a představení návrhu nové CSR aktivity pro ŠKODA AUTO a.s. Součástí práce jsou výstupy ze šetření prostřednictvím kvantitativního dotazníku zaměřeného na zákazníky společnosti, a také rozhovory …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of integrated marketing communication and focuses on corporate social responsibility (CSR) at ŠKODA AUTO a.s. The aim of this thesis is to provide theoretical framework and terminology as well as present a suggestion of a new CSR activity for ŠKODA AUTO a.s. The thesis includes a quantitative questionnaire aimed at the company's customers, as well as interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní