Alkohol ve světě - historie a současnost – Tomáš Kunc
Tomáš Kunc
Bachelor's thesis
Alkohol ve světě - historie a současnost
Alcohol in the world - history and present
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat současné trendy v konzumaci alkoholu ve vybraných zemích a zjistit nejoblíbenější alkoholický nápoj ve světě. Součástí analýzy trendů v konzumaci alkoholu je také snaha zjistit preferenci konzumentů mezi samotnými bázemi nebo míchanými nápoji.Abstract:
The aim of this thesis is to analyse current trends in alcohol consumption in selected countries and to find out the most popular alcoholic beverage in the world. Part of the current trends analysis will be also effort to find out consument preferation between actual alcohol bases and mixed drinks.Kľúčové slová
alkohol alkoholismus alkoholický nápoj alkoholické báze whisky pivo víno rum míchané nápoje koktejly svět.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12786/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedúci: PhDr. Jaroslav Holoubek, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNC, Tomáš. \textit{Alkohol ve světě - historie a současnost}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/mby6mm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky
Darja Balcárková -
Vliv reklamy na alkoholické produkty u žáků 2. stupně ZŠ
Jaroslav Pazdera -
Eye-trackingová analýza varovných textů v reklamách na alkoholické nápoje
Michaela Hrušková -
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Zuzana Beranová -
Kvalita jablek pro zpracování na alkoholické nápoje
Barbora Dočkalová -
Alkoholické a jiné syrovátkové nápoje
Stanislava Malá -
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje
Martin Glombíček -
Analýza business modelu – Alkoholické ledové čaje ParTEA
Hynek Tomáško