Veronika HOŘÍNKOVÁ

Bachelor's thesis

Metody reedukace u dětí se specifickými poruchami učení se zaměřením na dysortografii

Methods of re-education for children with specific learning disabilities focusing on dysortography
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení a jejich reedukačními metodami, které jsou zaměřeny na dysortografii, u žáků 2. stupně základní školy. Cílem této práce je zjistit metody, které jsou používány k nápravě dysortografie a zjistit, jestli vedou ke snížení množství charakteristických chyb pro tuto poruch učení.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of specific learning disabilities and their methods of re-education, focusing on dysortography for second grade students of the Elementary school. The goal of this thesis is to find methods, which are used to correct dysortography and find out if they lead to reduction of characteristic mistakes for this defect.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2013
Accessible from:: 3. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOŘÍNKOVÁ, Veronika. Metody reedukace u dětí se specifickými poruchami učení se zaměřením na dysortografii. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta