Veronika HOŘÍNKOVÁ

Bachelor's thesis

Metody reedukace u dětí se specifickými poruchami učení se zaměřením na dysortografii

Methods of re-education for children with specific learning disabilities focusing on dysortography
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení a jejich reedukačními metodami, které jsou zaměřeny na dysortografii, u žáků 2. stupně základní školy. Cílem této práce je zjistit metody, které jsou používány k nápravě dysortografie a zjistit, jestli vedou ke snížení množství charakteristických chyb pro tuto poruch učení.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of specific learning disabilities and their methods of re-education, focusing on dysortography for second grade students of the Elementary school. The goal of this thesis is to find methods, which are used to correct dysortography and find out if they lead to reduction of characteristic mistakes for this defect.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2013
Zverejniť od: 3. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOŘÍNKOVÁ, Veronika. Metody reedukace u dětí se specifickými poruchami učení se zaměřením na dysortografii. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta