Komparace vnímání reklamy asijské a evropské kultury – Ing. Marie Langová
Ing. Marie Langová
Bakalářská práce
Komparace vnímání reklamy asijské a evropské kultury
Comparison of Advertising Perception Asian and European Cultures
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o kulturních rozdílech dvou zemí, které působí na spotřebitelovo chování, jednání a především vnímání reklamy a jeho následné rozhodovací procesy. Vymezuje jednotlivé zákonitosti psychologie reklamy daných zemí. V aplikační části zkoumá za pomoci výzkumu jednotlivá tvrzení z teoretické části, ve snaze se pokusit přiblížit tvorbu vietnamské reklamy.Abstract:
The bachelor thesis describes cultural differences between two countries which act on consumer´s behavior, manner especially on advertising perception and its subsequent decision-making processes. The thesis defines individual psychology of advertising laws of the countries. Thanks to research in application part examine different statements of a theoretical part with an effort to try to present creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aihou/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Sergey Ioch -
Design tištěné reklamy z pohledu neuromarketingu
Aneta Iblová -
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská -
Role kultury v psychologii reklamy
Tereza Kleinová -
Tvorba efektivních reklamních kampaní na internetu pro malý a střední podnik
Nikolay Yarovoy -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova