Ing. Marie Langová

Bakalářská práce

Komparace vnímání reklamy asijské a evropské kultury

Comparison of Advertising Perception Asian and European Cultures
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o kulturních rozdílech dvou zemí, které působí na spotřebitelovo chování, jednání a především vnímání reklamy a jeho následné rozhodovací procesy. Vymezuje jednotlivé zákonitosti psychologie reklamy daných zemí. V aplikační části zkoumá za pomoci výzkumu jednotlivá tvrzení z teoretické části, ve snaze se pokusit přiblížit tvorbu vietnamské reklamy.
Abstract:
The bachelor thesis describes cultural differences between two countries which act on consumer´s behavior, manner especially on advertising perception and its subsequent decision-making processes. The thesis defines individual psychology of advertising laws of the countries. Thanks to research in application part examine different statements of a theoretical part with an effort to try to present creation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní