Formativní zpětná vazba ve výuce AJ na 2. stupni ZŠ – Bc. Tereza MATOUŠKOVÁ
Bc. Tereza MATOUŠKOVÁ
Master's thesis
Formativní zpětná vazba ve výuce AJ na 2. stupni ZŠ
Formative feedback in English teaching at a lower secondary school
Abstract:
Diplomová práce Formativní zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základní školy se zabývá využitím formativního hodnocení ve výuce angličtiny. Cílem je vytvořit nástroje formativního hodnocení, které pomohou žákům lépe rozumět a aplikovat nabyté znalosti, identifikovat chyby a zlepšit své výsledky.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje pojmy a …moreAbstract:
This thesis, Formative Assessment in Teaching English at Lower Secondary School, focuses on the use of formative assessment in English language instruction at the lower secondary level. The aim is to develop tools that help students better understand and apply their knowledge, identify errors, and improve their academic performance. The thesis is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Nábělková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATOUŠKOVÁ, Tereza. Formativní zpětná vazba ve výuce AJ na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching English for Lower Secondary Schools / Teaching English for Lower Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights