Propagace vzdělávacích institucí se zaměřením na umění a design – Jana BAUEROVÁ, DiS.
Jana BAUEROVÁ, DiS.
Diplomová práce
Propagace vzdělávacích institucí se zaměřením na umění a design
Promotion of educational institutions focused on art and design
Anotace:
Obsahem diplomové práce je pojednání o marketingu a propagaci v oblasti vzdělávacích institucí vyššího typu, zaměřených na umění a design, jehož cílem je vytvoření funkční kampaně pro konkrétní instituci. Zaměřuje se na analýzu komunikace FUD UJEP v Ústí nad Labem. Na základě analýzy jsou identifikovány klíčévé body, jako cílová skupina a media vhodná pro komunikaci. V projektové části je navržena …víceAbstract:
The content of this diploma thesis is marketing and propagation of fine arts schools. The second part is focused on the analysis of communication of FUD UJEP, which is situated in Usti nad Labem. On the base of the analysis are identified the target groups and the media chosen for communication. The project part is designed for the reaching goals with chosen communication strategy for selected target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Miroslav Vojtěchovský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAUEROVÁ, Jana. \textit{Propagace vzdělávacích institucí se zaměřením na umění a design}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/mdqh9u/.
Jak správně citovat práci
BAUEROVÁ, Jana. Propagace vzdělávacích institucí se zaměřením na umění a design. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů
Ondřej Hamouz